Sprekers

Esther van Rijswijk

Dagvoorzitter
Esther van Rijswijk is opgeleid als econoom en werd journalist en ondernemer. Ze ontwikkelde prijswinnende software voor journalisten en mensen die veel informatie moeten verstouwen: Mattermap. In het verleden schreef Van Rijswijk bijna tien jaar voor Elsevier, was correspondent in Londen voor Elsevier en RTL-Nieuws en presenteerde een debatprogramma voor BNR.

Wilko Klaassen

Husqvarna group
Klaassen is expert op het gebied van e-commerce, shopper marketing en multi- en omnichannel strategieën. Vóór zijn werk als vice president global bij de Husqvarna Group was hij global e-commerce director bij de LEGO Group. Hij behaalde zijn Executive MBA degree en een MBA degree van een consortium van zes Europese universiteiten in 2011. Klaassen is gespecialiseerd in business development, met de focus op seamless consumer interactions via verschillende (online) touchpoints om meer conversie te genereren.

Lees hier een artikel over Wilko Klaassen

Rian Faaij

PACOMBI GROUP
In de afgelopen drie jaar ontwikkelde Rian Faaij op projectbasis de e-commercestrategie voor PaperlinX binnen de Benelux, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Daarvoor was hij senior consultant en hield hij zich bezig met verschillende (internationale) e-commerce implementaties, vooral voor wholesale organisaties. Daarnaast was hij ook verantwoordelijk voor de sales en marketing van een zeer succesvolle B2B webshop technology provider. Rians kracht ligt bij het snel doorzien van bedrijfsprocessen en het ontwikkelen van een duidelijke oplossingsgerichte visie, met als doel om dit zo efficiënt mogelijk te doen.

Lees hier een artikel over Rian Faaij

Reinier Willems

LeasePlan International B.V.
Reinier Willens heeft ruime ervaring opgedaan in B2B marketing bij onder andere LeasePlan, KPN en digital agency Razorfish. De laatste jaren heeft Reinier zich gespecialiseerd de engagement van grote internationale klanten. Voor zijn MBA studie was hij als consultant betrokken bij het optimaliseren van sales en accountmanagement processen bij een aantal internationale telecom- en energiebedrijven. Naast zijn dagelijkse werk is Reinier bestuurslid van het NIMA B2B expertiseplatform en gastdocent B2B marketing aan het executive programma van de Rotterdam School of Management.

Sander van der Linden

JACOBS DOUWE EGBERTS
Sinds december 2012 vervult Sander van der Linden de functie van Marketing Director Benelux bij JACOBS DOUWE EGBERTS PROFESSIONAL NL. De rol van de leverancier binnen B2B in foodservice is aan het veranderen. Wil je onderscheidend zijn in de markt, dan moet de leverancier zich echt verdiepen in de wereld van de klant. De markt waarin de klant opereert, de dagelijkse business van de klant met de daarbij horende uitdagingen en de consument/werknemer van die klant. Hoe denk je mee en help je als leverancier de klant om zijn doelstellingen te behalen?

Lees hier een artikel over Sander van der Linden

Florent Sabourin

Smile NL
For more than 9 years, Florent worked as consultant and project manager for ecommerce platform deployment for various industries, always with a strong Open Source focus.

Floris Nijdam I Mirabeau

Mirabeau
Floris Nijdam is Sr. Creative Consultant bij Mirabeau. Floris adviseert bedrijven op strategisch en conceptueel niveau over de next steps van de digitalisering van hun serviceprocessen in de B2B. Door de klant centraal te zetten creëert hij een optimale klantervaring.

Nanne Batelaan

De Stiho Groep / Sybrand’s Place
Nanne Batelaan is inmiddels 10 jaar werkzaam binnen de Stiho Groep, heeft een frisse kijk op commerce en kent de organisatie als zijn eigen broekzak. Hij is actief geweest op het gebied van marktbewerking, formule management en marketing management en benut deze ervaringen nu in zijn nieuwe functie als Manager Omni-channel bij het onlangs opgerichte Sybrand’s Place.

Jan-Willem Mantel

COO Imbema Holland BV.
Na zijn opleiding aan de Hogeschool van Haarlem startte Jan-Willem als verkoopleider binnen één van de werkmaatschappijen van Imbema, waarna hij via een Operations en een IT-positie, naar de positie van COO van Imbema Holland doorgegroeid is.

Laurent Chavagne I MAG45

MAG45
Laurent Chavagne is één van de weinige dedicated ‘Business Innovations Directors’ binnen ons land. Binnen zijn functie bij MAG45 houdt hij zich grotendeels bezig met het ontdekken en implementeren van nieuwe technische ontwikkelingen. Hij is verantwoordelijk voor het onderbrengen van de vele producten binnen de nieuwe MAG45 webshop.

Jorgos Thravalos I Logic4

Logic4
Als Business Developer bij Logic4 houdt Jorgos zich bezig met vraagstukken rondom bedrijfssoftware en e-commerce bij middelgrote tot grote Nederlandse handelsorganisaties. Zijn specialisatie ligt met name op het gebied van de combinatie B2B + B2C bij bedrijven en de daaruit voortvloeiende uitdagingen op het gebied van automatisering.

Marlies Wilms Floet I De Nieuwe Zaak

De Nieuwe Zaak
Marlies werkt sinds begin 2013 als CRO-consultant bij De Nieuwe Zaak, waar conversie optimalisatie een snel groeiende discipline is. Na studie economische psychologie heeft ze gewerkt als kwalitatief marktonderzoeker op nationaal en internationaal niveau. Daarna heeft ze jaren als e-commerce manager gewerkt bij Oad Reizen en besloot dat haar passie voor consumentenonderzoek en e-commerce perfect samenkomt in CRO en usability!
Platinum sponsor
Gold sponsors
Silver sponsor
Brons sponsor
Een event van

Adresgegevens:
DeFabrique Evenementenlocatie
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht

E: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
I: www.defabrique.nl

Wil jij dit event bijwonen? Bestel dan nu je tickets!
MarketingTribune en Twinkle zijn onderdeel van